Sekretess

Ni som vet vilka vi är som bloggar här, tänk på att inte ge ut våra namn eller annan privat information.

Från Försvarsmaktens hemsida,

"Det är särskilt viktigt att tänka på att det man skriver till varandra i e-post, på Facebook, på egna bloggar eller andra sociala medier inte får handla om kommande militär verksamhet, svagheter vid förbandet, fullständiga namn på personer och annat som kan påverka säkerheten för de som tjänstgör eller de anhöriga hemma i Sverige."

torsdag 24 januari 2013

trött.nu

Jag känner mig som en snigel...
Hela jag rör mig långsamt när världen runtomkring mig går i "fast forward". Hela veckan har känts som en lång startsträcka...fast jag vet inte till vad.

Just nu känner jag mig så trött. Lägger barnen strax efter åtta och lägger mig efter kvällens sysslor och hundpromenad och då är klockan nio -halvtio. Går nog på januari-februari trött "mode". Trött på jobbet, trött på "singellivet", trött på mörkret och trött på vintern.

4 kommentarer:

  1. Önskar jag kunde göra något, känner mig bakbunden och maktlös.. /S

    SvaraRadera
  2. Skickar över lite styrkekramar med massor av varmt solsken och energi i. Kram från oss! /E och M

    SvaraRadera
  3. Mera energikramar fån oss i Norrland - Tänk på att januari är slut snart och solen och ljuset kommer. Snart är det dags att sätta frön i div lådot i fönstren osv. Rättt gott att tänka på, kramen!

    SvaraRadera
  4. Inte för att det gör dig piggare.....men kan inte annat än att hålla med, seeeeg är bara förnamnet. Tror också det är kombon: mycket jobb och jan-feb tristess. Vi kan väl campa i en tvillingvagn nästa vecka ; ) Ta med extra raggisar det ska vara fortsatt kallt!!

    SvaraRadera