Sekretess

Ni som vet vilka vi är som bloggar här, tänk på att inte ge ut våra namn eller annan privat information.

Från Försvarsmaktens hemsida,

"Det är särskilt viktigt att tänka på att det man skriver till varandra i e-post, på Facebook, på egna bloggar eller andra sociala medier inte får handla om kommande militär verksamhet, svagheter vid förbandet, fullständiga namn på personer och annat som kan påverka säkerheten för de som tjänstgör eller de anhöriga hemma i Sverige."

lördag 26 januari 2013

Årets första

Jag är egentligen ingen semlemänniska men tioåringen blev sugen på det och sjuåringen också (som aldrig brukar äta vare sig grädde eller mandelmassa) så jag ställde mig och bakade minisemlor i eftermiddags. Gott och alldeles lagom stora/små! Sjuåringen tog en tugga...

Idag känns det bättre. Jag har tagit ett beslut som jag funderat på ett tag, förhoppningsvis går det att genomföra på bästa möjliga sätt utan att det drabbar någon för mycket!

1 kommentar:

  1. Aha, men nu blir vi nyfikna - ditt kryptiska och lite´spännande inlägg tarvar en fortsättning. Huvudsaken är att ni mår bra!

    SvaraRadera