Sekretess

Ni som vet vilka vi är som bloggar här, tänk på att inte ge ut våra namn eller annan privat information.

Från Försvarsmaktens hemsida,

"Det är särskilt viktigt att tänka på att det man skriver till varandra i e-post, på Facebook, på egna bloggar eller andra sociala medier inte får handla om kommande militär verksamhet, svagheter vid förbandet, fullständiga namn på personer och annat som kan påverka säkerheten för de som tjänstgör eller de anhöriga hemma i Sverige."

tisdag 29 januari 2013

PAKET!

Glad som ett barn på julafton blir jag av ett brev, idag kom det ett stort paket!! Gissa om jag blev glad. Fick paketet levererat till kontoret och gick direkt till mitt rum för att öppna. I paketet fanns, som jag misstänkte, flera paket. Det närmar sig nämligen min födelsedag. Nu fick jag paket i dag, och några som jag inte får öppna förrän på själva födelsedagen.  Mer paketöppning framöver alltså! :-)




I paketet fanns: dillchips, choklad, teckningar, brev, paket, tidningar!
Allt man kan önska sig här nere. Tror jag ska äta lite choklad i kväll och läsa en tidning!

Tack Familjen för paketet! Älskar Er! // Pappan

2 kommentarer:

  1. Vad härligt med paket, det var ju en väldigt bra dag att få paket på igår;) Kram E

    SvaraRadera
  2. Vad härligt, paket är alltid skoj hur gammal man än blir! Och jag kan ju säga att det är flera på väg! Kram!

    SvaraRadera