Sekretess

Ni som vet vilka vi är som bloggar här, tänk på att inte ge ut våra namn eller annan privat information.

Från Försvarsmaktens hemsida,

"Det är särskilt viktigt att tänka på att det man skriver till varandra i e-post, på Facebook, på egna bloggar eller andra sociala medier inte får handla om kommande militär verksamhet, svagheter vid förbandet, fullständiga namn på personer och annat som kan påverka säkerheten för de som tjänstgör eller de anhöriga hemma i Sverige."

lördag 10 november 2012

+11

Dagen efter...

Igår var jag på en välbehövlig AW med två av mina kollegor. Så roligt och faktiskt ganska skönt att komma hemifrån en sväng. Det blev betydligt senare än jag tänkt från början och jag ringde taxi (läs S) vid ett på natten :) Han kom hem vid tretiden i går eftermiddag så vi hann precis träffas en liten stund innan jag stack iväg.

Dagarna som har gått har känts betydligt bättre, inte lika ledsamma även om det känns ganska tungt nu de här sista dagarna. Jag vet, tror och vill att det här kommer att bli riktigt riktigt bra för S. Ett karriärssteg även om det inte innebär en extra stjärna eller en krona eller något annat guldfint på klaffen.

Nu ska vi njuta vidare av näst sista helgen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar