Sekretess

Ni som vet vilka vi är som bloggar här, tänk på att inte ge ut våra namn eller annan privat information.

Från Försvarsmaktens hemsida,

"Det är särskilt viktigt att tänka på att det man skriver till varandra i e-post, på Facebook, på egna bloggar eller andra sociala medier inte får handla om kommande militär verksamhet, svagheter vid förbandet, fullständiga namn på personer och annat som kan påverka säkerheten för de som tjänstgör eller de anhöriga hemma i Sverige."

onsdag 19 september 2012

Dag 17

Så har snart en vecka gått igen...eller nästan i alla fall. S har kunnat jobba in fredagen vilket är jätteskönt. Även om jag jobbar på fredag så känns ändå helgen längre när han kommer hem på torsdagskvällarna. Denna gång kommer han med tåg... så det kan ta allt från 2-5timmar om man åker med SJ. Han beräknas dock vara hemma vid 21 tiden. :)

Nu är det lugna vatten här hemma och vår sjuåring har börjat landa efter helgens jag-tycker-inte-om -när-pappa-är-borta revolt. Vi får se hur denna helg blir... Själv så har jag det fortfarande ganska tungt på jobbet och min stressmage har dykt upp igen, det blir mycket Proviva och Novalucol. Jag hoppas att det ordnar sig snart, nästa vecka bjuder på diverse spännande möten som kanske innebär lösningar.

Nästa helg stannar S kvar uppe i Stockholm och jag och tjejerna bilar upp på fredag efter skola och jobb. Då ska vi unna oss en helg utan en massa förpliktelser i hemmet, det ska bli fantastiskt skönt!



1 kommentar:

  1. Du, det där med att åka till Stockholm låter väldigt bra! En liten "minisemester."

    SvaraRadera