Sekretess

Ni som vet vilka vi är som bloggar här, tänk på att inte ge ut våra namn eller annan privat information.

Från Försvarsmaktens hemsida,

"Det är särskilt viktigt att tänka på att det man skriver till varandra i e-post, på Facebook, på egna bloggar eller andra sociala medier inte får handla om kommande militär verksamhet, svagheter vid förbandet, fullständiga namn på personer och annat som kan påverka säkerheten för de som tjänstgör eller de anhöriga hemma i Sverige."

lördag 29 september 2012

Sthlm

Så var vi då äntligen i Stockholm. S kom hem i torsdagskväll, onödigt tyckte jag men han ville hjälpa till hemma så barnen kunde sluta tidigare och så att vi skulle kunna komma iväg snabbare.

Sjuåringen verkar ha fått ordning på sina känslor och har landat. Det kommer med all säkerhet tillbaka, kanske i någon annan form. Det intressanta är att jag kan känna igen mig... Någon helg när S har kommit hem så har jag varit arg och irriterad en annan helg har jag varit ledsen och en tredje kan jag ha varit som nyförälskad. Jag tror att det är olika stadier jag måste gå igenom för att bearbeta det kommande året.

Om ett par helger ska vi gå PREP kursen. Det ser jag verkligen fram emot S närmsta kollega som gått den med sin fru rekommenderade den skarpt. För er som inte vet vad PREP är kan läsa om den här...

PREP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar