Sekretess

Ni som vet vilka vi är som bloggar här, tänk på att inte ge ut våra namn eller annan privat information.

Från Försvarsmaktens hemsida,

"Det är särskilt viktigt att tänka på att det man skriver till varandra i e-post, på Facebook, på egna bloggar eller andra sociala medier inte får handla om kommande militär verksamhet, svagheter vid förbandet, fullständiga namn på personer och annat som kan påverka säkerheten för de som tjänstgör eller de anhöriga hemma i Sverige."

onsdag 3 april 2013

En evighet en kort sekund...

Bra titel på detta inlägg, till trots att jag verkligen ogillar sångerskan som framför låten med samma namn!

En kollega påminde mig om att det faktiskt snart gått två veckor sedan S åkte.... Ja, två veckor, det känns som om han varit borta en månad!! Jag står inte ut längre, kan han inte bara komma hem snart? Jo... tack för alla hejarop men de hjälper inte alltid. Det är inte det som behövs alla gånger.

Bara för att jag har ett extra stort behov av att få komma ut i trädgården så lyser våren med sin frånvaro. Ja solen har varit varm och skön den senaste veckan och all snö har försvunnit men soliga varma dagar räcker inte riktigt för att hålla nattkylan stången och så länge det är frost i backen blir det dåligt med planteringar. Jag har ändå trotsat vädret och satt ut två krukor med penséer och påskliljor! Nu längtar jag tills jag får åka ut till traktens olika handelsträdgårdar!

1 kommentar:

  1. Håll ut!! I mitten på nästa vecka kommer det betydligt varmare väder, och då har det gått ännu flera dagar : ) Kramen på Er!

    SvaraRadera