Sekretess

Ni som vet vilka vi är som bloggar här, tänk på att inte ge ut våra namn eller annan privat information.

Från Försvarsmaktens hemsida,

"Det är särskilt viktigt att tänka på att det man skriver till varandra i e-post, på Facebook, på egna bloggar eller andra sociala medier inte får handla om kommande militär verksamhet, svagheter vid förbandet, fullständiga namn på personer och annat som kan påverka säkerheten för de som tjänstgör eller de anhöriga hemma i Sverige."

lördag 1 december 2012

1 december

Så var det första december och första advent... eller ja i morgon i alla fall.

Dagen spenderades till en början med i stallet. Jag och tjejerna rider samma tid och det är perfekt, då gör vi i ordning hästarna tillsammans och sedan går vi väg till våra olika lektioner. Efter ridningen så fick tjejerna följa med goda vänner till badhuset, det var något de sett fram emot, sjuåringen ville till och med skippa ridningen i tron om att att badet skulle ske snabbare! och jag, jo jag fick egentid! Lyxigt vill jag lova, jag passade på att uträtta några ärenden på stan, handla mat och städa hemma. Allt sånt tråk som barnen inge gillar att göra. Tack för det!
Efteråt blev vi bjudna på middag och det var ännu lyxigare, lagad mat och vuxensällskap, det är jag inte bortskämd med i dessa dagar. När vi kom hem på kvällen så hade jag hunnit adventspyntat och det tyckte tjejerna var mysigt.




1 kommentar:

  1. Låter som en mysig lördag, och vänner som bjuder på middag ska man vara rädd om!
    Kramen på Er!

    SvaraRadera