Sekretess

Ni som vet vilka vi är som bloggar här, tänk på att inte ge ut våra namn eller annan privat information.

Från Försvarsmaktens hemsida,

"Det är särskilt viktigt att tänka på att det man skriver till varandra i e-post, på Facebook, på egna bloggar eller andra sociala medier inte får handla om kommande militär verksamhet, svagheter vid förbandet, fullständiga namn på personer och annat som kan påverka säkerheten för de som tjänstgör eller de anhöriga hemma i Sverige."

tisdag 27 november 2012

Rapport från Apan

Jaha, nu har det gått nästan en vecka här nere och allt börjar falla på plats. Vi bor bra och äter för bra. 2 träningspass / dag är nog ett minimum för att detta ska hålla i längden. En jobbig sak är tidsskilnaden, jag ringer hem och pratar med barnen innan jag går och lägger mig och då sitter dom och äter middag. Jag vill kunna ringa och prata med dem när de ska lägga sig, och även med min fru senare på den svenska kvällen men då är det ju sen natt här. Nu ser jag fram emot den 1:a December då jag får börja öppna mina "adventskalenderpaket" som jag fick medskickad i packningen. Spännande och se vad alla dagars paket innehåller.

Nu är klockan snart 19 hemma men här är det godnattdags så, God Natt!

// Pappan & Apan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar