Sekretess

Ni som vet vilka vi är som bloggar här, tänk på att inte ge ut våra namn eller annan privat information.

Från Försvarsmaktens hemsida,

"Det är särskilt viktigt att tänka på att det man skriver till varandra i e-post, på Facebook, på egna bloggar eller andra sociala medier inte får handla om kommande militär verksamhet, svagheter vid förbandet, fullständiga namn på personer och annat som kan påverka säkerheten för de som tjänstgör eller de anhöriga hemma i Sverige."

tisdag 19 mars 2013

Ledigt

Eftersom att jag är ledig på fredagar så fick vi en långhelg tillsammans då jag tog semester i går måndag. Skönt! Vi har hunnit att renovera matrummet här hemma och många undrar om S inte är hemma för att vara "ledig" men det är ett sätt för honom att koppla av, snickra och dona... (och det är inte jag som står med renoveringspiskan i högsta hugg ;-) )

Tyvärr blev det ingen dejt med våra vänner i lördags då Tioåringen kom hem med dunderhuvudvärk i fredags och kände sig yr.

Tjejerna njuter av att pappa är hemma, jag med! Tyvärr går dessa dagar alldeles för fort! Snart är det dags för den sista etappen...



2 kommentarer:

  1. Hmmm.... det där med att M INTE står med piskan får vi nog diskutera på vår nästa familje dejt ; )
    Det är nu den riktiga nedräkningen börjar! Bra jobbat hela ligan! / familjen E

    SvaraRadera
  2. Ja, bra jobbat, och då menar jag både renovering och lång-borta-jobb och hemma-jobb. Målsnöret syns snart!/ F

    SvaraRadera